Bahama Breeze afterlife.

Ostatnio z żalem zauważyłam, że moja ukochana YC Bahama Breeze dokonała żywota, mimo że jeszcze zostało trochę wosku. Moje zapachowe guru Dagmara (ciągle zbiera siły na pierwszy post) doradziła odzyskać resztę wosku przez kąpiel wodną i wykorzystać w kominku - tak też zrobiłam.
Przygotowałam kąpiel wodną, wsadziłam świecę do mniejszego garnka. Wosk roztopił się po mniej więcej 15 minutach od zagotowania wody - wyciągnęłam resztkę knota i przelałam wosk do papierowej foremki na muffinkę. Po stężeniu można wyciągnąć z papierka i położyć na kominek. Słoik stał się doniczką na nowego członka mojej rodziny aloesów ;).

A sam zapach Bahama Breeze? Trzy słowa: palma, drink, plaża - pomarzyć dobra rzecz :). Na pewno przypadnie do gustu fanom zapachu mango - chyba najmocniejszy akcent. Dla mnie pachnie średnio intensywnie.

***
Recently I noticed my beloved YC Bahama Breeze wouldn't burn anymore, although there was some wax left. My fragrance guru Dagmara (still gearing up for the first post) suggested I retrieve the remaining wax using water bath method and put in on a wax burner. I decided to give it a try.
I prepared the water bath and put the candle in the smaller pot. Wax melted after around 15 minutes - I pulled out the remaining piece of wick and poured the wax into paper muffin liners. Once the wax is set you can pull it out of the paper of put on a wax burner. The jar has become a flowerpot for the newest addition to my aloe plant family :)

And the Bahama Breeze scent? Three words: palm tree, drink, beach - one can dream :). Definitely a yes for mango scent fans - possibly the most distinctive accent. Moderately strong.




















2 komentarze:

  1. Haha, już będę wiedziała jak wykorzystać mój pusty yankee słój ;) Ale za nim moją świeczke dopadnie pustka to jeszcze trochę... ;) Mam ten zapach w postaci wosku, ale jeszcze go nie wypaliłam.

    Podziwiam za posty w wersji ang, ja jestem zbyt leniwa by je tworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah musimy wrócić do postów także w wersji ang, bo ostatnio zaniedbałyśmy to !... :/ Fakt faktem, że trzeba trochę więcej czasu niż zwykle poświęcić na przygotowanie ;) Co do wosków Bahama Breeze, ostatnio kupiłam pięć, dopóki jeszcze są dostępne :) Kocham ten zapach ! Mój pierwszy :)

      Usuń